Την Παρασκευή 15 Μαρτίου, η Β’, Ε’ και ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στο χορευτικό αντάμωμα των δημοτικών σχολείων Χαλκιδικής. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στη γυμνάστρια, Καρακώστα Όλγα για την άψογη παρουσία μας!!
Σχετικά άρθρα
Αποκριάτικη Γιορτή και Καθαρά Δευτέρα
Την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018, στο χώρο του σχολείου πραγματοποιήθηκε αποκριάτικη γιορτή, όπου περάσαμε πολύ όμορφα. Με ευχάριστη διάθεση και...
Διαβάστε περισσότερα
Το κυνήγι των μετεωριτών
Το σχολείο μας φιλοξένησε την ειδική βαλίτσα από την ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με πρωτοβουλία του συμβούλου εκπαίδευσης κ. Νοΐτση Ιωάννη, η...
Διαβάστε περισσότερα





