Την Παρασκευή 8 Μαρτίου έλαβε χώρα στο σχολείο μας η αποκριάτικη γιορτή μας. Αφού στολίσαμε τις τάξεις με κέφι και χαρά, διασκεδάσαμε όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι! Μασκαρευτήκαμε, χορέψαμε και γευτήκαμε νόστιμες λιχουδιές που έφεραν τα παιδιά…
Σχετικά άρθρα
ΤΟ ΧΩΧΑΡΟΥΠΑΚΙ
Η Β'τάξη εμπνεύστηκε από το μάθημα "Που λες είδα", της Γλώσσας και ζωγράφισε το Χωχαρουπάκι!!
Διαβάστε περισσότεραΕΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή του <<Όχι>> με τη συμμετοχή των παιδιών της Γ' και...
Διαβάστε περισσότερα



