Την Παρασκευή 8 Μαρτίου έλαβε χώρα στο σχολείο μας η αποκριάτικη γιορτή μας. Αφού στολίσαμε τις τάξεις με κέφι και χαρά, διασκεδάσαμε όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι! Μασκαρευτήκαμε, χορέψαμε και γευτήκαμε νόστιμες λιχουδιές που έφεραν τα παιδιά…
Σχετικά άρθρα
Μουσικό Γκράφιτι
Την Τετάρτη 17-4-2019 η Ε' και ΣΤ΄τάξη του σχολείου μας, συμμετείχε στην πολιτιστική εκδήλωση “7η Μουσική Συνάντηση Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής – Μουσικό Γκράφιτι...
Διαβάστε περισσότεραΤΟ ΧΩΧΑΡΟΥΠΑΚΙ
Η Β'τάξη εμπνεύστηκε από το μάθημα "Που λες είδα", της Γλώσσας και ζωγράφισε το Χωχαρουπάκι!!
Διαβάστε περισσότερα



