Με μεγάλη χαρά και επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Ιουνίου στην αυλή του σχολείου μας η γιορτή λήξης με τη συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών, αλλά και η συγκινητική γιορτή αποφοίτησης των μαθητών/τριών της Στ΄τάξης, οι οποίοι/ες μας αποχαιρέτησαν με συγκινητικά λόγια και τραγούδια και άνοιξαν τα φτερά τους για την επόμενη σχολική βαθμίδα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εκπαιδευτικούς για την προσπάθειά τους στη συγκεκριμένη γιορτή, το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τον μπουφέ, τα αναμνηστικά και τη διακόσμηση στη γιορτή, την κ. Ελμαΐδου Μαρία για τα μπαλόνια, την κ. Λίτσα Μπαλάσκα και Ζαμπουρίδου Μαρία για τη δωρεά των ποτών και το Accordo της οικογένειας Μηλίνη για τις πίτσες που προσέφερε στα παιδιά.

