ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ

Τη Δευτέρα 8 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκαν παιχνίδια στην αυλή του σχολείου μας από τον Γυμναστή κ. Καραμανίδη Ευστράτιο, ο οποίος αν και συνταξιοδοτείται και ήταν από τις τελευταίες του ημέρες στο σχολείο, δεν έχασε τη διάθεση και την ενέργειά του αλλά και την επιθυμία του να προσφέρει στους μαθητές και τις μαθήτριες χαρούμενες στιγμές. Ευχαριστούμε πολύ κ. Στράτο για όλα όσα προσέφερες στην εκπαίδευση όλα τα χρόνια της επαγγελματικής σου διαδρομής.
Ευχαριστούμε πολύ και το accordo για το κέρασμα που προσέφερε σε όλα τα παιδιά.