Τα παιδιά της Γ’ τάξης, με αφορμή τα “Μικρομαγειρέματα” από το βιβλίο της Γλώσσας, αποφάσισαν να φτιάξουν νόστιμα “Τρουφομπαλάκια”. Συγκέντρωσαν τα υλικά, σήκωσαν τα μανίκια, φόρεσαν ποδιές και γάντια και ξεκίνησαν… Ανακάτεψαν, ζύμωσαν, έπλασαν και φυσικά έφαγαν… Έφτιαξαν αρκετά και με καμάρι κέρασαν τους εκπαιδευτικούς για να τους γλυκάνουν…
Σχετικά άρθρα
Πολυτεχνείο
1050 ΧΙΛΙΟΚΥΚΛΟΙ «Εδώ Πολυτεχνείο, εδώ Πολυτεχνείο!» Αυτή η φωνή που τρέμει στον αέρα, δε σού ‘στειλε ένα μήνυμα, μητέρα, αυτή...
Διαβάστε περισσότερα