Στα πλαίσια του μαθήματος των εικαστικών τα παιδιά της Δ’ τάξης έφτιαξαν με χαρτόνια τον “Λαβύρινθο”.
Σχετικά άρθρα
“Η ελιά” – Γλώσσα Δ’ Τάξης
Με αφορμή την 7η ενότητα του βιβλίου της Γλώσσας της Δ' τάξης, με τίτλο "Η Ελιά" και την περίοδο της...
Διαβάστε περισσότερα“Την Άνοιξη αν δεν τη βρεις, την φτιάχνεις” (Οδυσσέας Ελύτης)
Με ανοιξιάτικη διάθεση, με κέφι και χαρά διακοσμήσαμε το σχολείο μας με πολύχρωμα λουλούδια, μεγάλα και μικρά, πεταλούδες και χελιδόνια,...
Διαβάστε περισσότερα