Στο μάθημα των Εικαστικών, με τη δασκάλα τους κ. Ζήση Μαρία, τα παιδιά της Γ’-Δ’ τάξης έφτιαξαν αρχαιοελληνικά αγγεία με ζωγραφική σε χαρτί του μέτρου. Εμπνεύστηκαν από το μάθημα της Ιστορίας και τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά.
Η 3η Δεκεμβρίου έχει θεσπιστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Εορτάζεται σε όλον τον Πλανήτη προωθώντας την κατανόηση σε θέματα αναπηρίας και...