Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο για το υπέροχο δώρο που προσέφερε σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας: το αναμνηστικό φωτογραφικό τους άλμπουμ!Σας ευχαριστούμε που είστε πάντα δίπλα στα παιδιά μας με τόση αγάπη και προσφορά!
Με εκτίμηση,
Οι μαθητές και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου
