Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για την οικονομική κάλυψη των υλικών, και τον κ. Τσάκαλο Γεώργιο που προσέφερε δωρεάν την εργασία κατασκευής και τοποθέτησης της εξωτερικής πόρτας εισόδου του σχολείου μας.
Σχετικά άρθρα
Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πολυγύρου
Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024, το σχολείο μας επισκέφθηκε το Αρχαιολογικό Μουσείο Πολυγύρου και συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Παιχνίδια μέσα...
Διαβάστε περισσότερα
Φυτέψαμε…
Οι μαθητές των Γ’ ,Δ και ΣΤ'’ τάξεων συμμετείχαν σε περιβαλλοντική δράση, φυτεύοντας σπόρους ζέας με στόχο την ευαισθητοποίησή τους...
Διαβάστε περισσότερα