Την Δευτέρα 20 Μαΐου το σχολείο μας δέχτηκε την επίσκεψη των Δ΄Ε΄και Στ΄τάξεων του 24ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης με στόχο την αδελφοποίηση και συνεργασία των σχολείων με θέμα τη φιλία. Τα παιδιά μπόρεσαν να γνωριστούν μεταξύ τους, να ξεναγήσουν τους μαθητές από τη Θεσσαλονίκη στο σχολείο μας και να παίξουν μαζί πολλά παιχνίδια. Η συνάντηση έκλεισε με την υπόσχεση ότι θα το επαναλάβουμε την επόμενη σχολική χρονιά.
Σχετικά άρθρα
Τα μαρτάκια
Ο Μάρτης , ως ο πρώτος μήνας της καλύτερης εποχής του χρόνου, σηματοδοτεί το τέλος του «κακού» χειμώνα, μία εκπληκτική...
Διαβάστε περισσότερα
Τρεις Ιεράρχες
Με τον όρο Τρεις Ιεράρχες, αναφερόμαστε συνοπτικά στους τρεις επιφανείς Αγίους και θεολόγους, Βασίλειο τον Μέγα, Ιωάννη τον Χρυσόστομο και...
Διαβάστε περισσότερα